понеделник, 1 юли 2013 г.

Оглупяват ли хората през последните години

В момента на хората им е по лесно да си пуснат смартфона, да влязат в интернет и да препишат нещо в почивния си ден, от колкото да си напънат мозъците да измислят те решение на задачата, например. А някои са като "зомбирани"- не пускат телефоните и компютрите с дни-толкова се дразня-все едно реалност за тях не съществува  животът им е в един няколко  инчов екран и тъчскрийн.

Това е основен фактор за оглупяването на хората през последните години. През 2014 година това явление ще се засили със сигурност. Технологията е в наша полза, но в умерени количества-или както са казали хората- "дозата прави отровата".

Сега ще кажете-тоз и той какви ги дрънка,и той постоянно виси в нета. Не, не вися по цял ден, просто тук също ми е интересно, защото си споделяме мнения, проблеми, обсъждаме ги, забавляваме се. Живот и извън Замунда имам, споко.

 Но ми се струва,че все повече малки деца (10-11годишни) сякаш са като изтървани от родителите си, със всяка година става все по зле, не може някакво лапе, дето не може да си напише името без грешка да ми се фука че има последен модел компютър, таблет или телефон това ли вече определя статута на хората, тогава аз май съм към дъното на класацията.

Ама правят каквото си искат-нищо чудно да са оправили някоя друга тяхна съученичка,а са едва на 10-непонятно ми е. Това е бъдещето на тази така или иначе разпаднала се държава, не ни трябва почивка с тях България съвсем ще се затрие от географските карти.

Забелязал съм още един "парадокс" нищо не учат тези хора,после псуват и се хвърлят на учителите, че нищо не знаят-добре, хора-учителите са там, за да ви учат, не да играят ролята на звероукротители. Те не изпитват респект към учителите, а после искат от тях много. Съгласете се, че не е нормално това-мъниците са научени да получават всичко на готово, на момента-не знам как например ще идат да работят на село, да речем, и да си изкарат парите...

 Нямам предвид всички мъници, а една голяма част от тях. Все още се намират родители, които да възпитават през почивните  си дни добре децата си и да не се влиаят от околните родители, как дечицата им нищо не правели, как ги оставяли по цял ден на компютъра...

http://horses-bg.net/kone-ezda-lubopitno/pochivni-dni-2014